tisdag 14 december 2010

Hänt mycket...

så jag har inte haft tid att blogga :(
men nu ska jag försöka blogga ett tag

Det har hänt skit mycket...kan börja med att det har varit lucia och då fyllde SIRI år... GRATTIS SIRI <3
det var inte så lyckat lucia tåg dock... jag tror de var de värsta på alla år jag gått på näsbyparksskolan...
den eftermiddan stack jag till täby C för att kolla på lucia tåget där...de va jätte fint...min brorsas flickvän var med i de :D

veckan innan blev de bråk och de var i stort sätt ett stort missförstånd... allt blev så fel och jag säger förlåt tilla alla... och förlåter även alla... om någon fortfarande är sur snälla kom fram till mig (oss) och säg de...

det har faktist hänt jävligt mycket under åren...
jag har fått nya kompisar, blivit av med gammla, haft ett skit nice sommarlov o.s.v

får se om de blir ett änu härligare sommarlov nästa år??
hoppas de... jag länktar så...

KONFALÄGER, BRORSORS STUDENTEN, FARBRORS GIFTEMÅL, TRÄFFA NYA KUSINEN KAJ :D
de kommer nog bli ett härligt år 2011 :D

men man måste ju gå i kyrkan... men jag tänker nog inte gå lika mycket på söndagar utan mer på ungdomsmässa varannan torsdag...och de är nu på torsdag :D
de ska bli ganska kul faktist :D
nu blev de ett långt inlägg får se om jag har något att skriva om imorron :D

PUSS <3 TESSi

Inga kommentarer: