fredag 31 december 2010

Åren som går kommer inte komma tillbaka, men minnena kommer alltid att leva kvar!

- 2010 a year to remember

På ett år så hinner det hända så himla mycket!
2010 har varit ett bra år
Jag har förlorat några som stod mig nära.
Ibland längtar jag tillbaka till "oss" men oftast är jag ganska glad att det är över.
det blev så mycket bråk, jag tror inte jag skulle orkat med mer ändå.
Jag har fått nya vänner också! Fina underbara människor som finns där för mig.
Många misstag har gjorts men jag har lärt mig mycket om både mig själv och livet också.
Jag har tagit upp kontakten med gamla vänner, och stärkt banden till de jag redan har
Sommaren var helt underbar med massa sol och bad och Tessi ;)
Jag va nere pååå västkusten och hälsade på min släckt, uppe i åmsele och hälsade på släckt och i lule och hälsade på Tessis släckt och var ute och seglade i stockholms skärgård (ockå med tessi)
Kusinen gifte sig också.
Under hösten fick jag mitt första jobb och har oxå börjat gå på konfamöten.
Jag har oxå fått träffa mina kusiner  som jag inte sett på 6 år, och fira min födelsedag i åmsele!
Jag har firat jul i Åmsele och det är också här jag ska inviga 2011.
GOTT NYTT 2011! <3 :D
































Nilla<3

Inga kommentarer: