fredag 12 november 2010

"Nu har jag pirathatten då är det jag som bestämmer"

Nu har jag kommit hem igen :)
Jag har varit och hälsat på mammas "klass" :D
Dom e jättesöta hela bunten bara att de inte lyssnar så mkt på mig än :S
Men jag tyckte att det var riktigt kul att vara där och ska nog försöka hälsa på lite oftare :)
Sen gick jag till Inja-bodil på pianolektion. Det var riktigt kul det med.
Jag ska få 2 nya spelböcker med Jullåtar :)
När vi kom hem så gick ja och mamma och köpte en tårta åt pappa och nu har jag
slagit in paketen oxå :)

Jag har faktiskt hunnit med allt jag skulle idag... förutom läxorna :S
Men jag ska väl göra dom oxå :|
ska iaf göra tyskan om madde loggar in på msn :)

Asså jag vill typ sova nu men vi fårr gäster ikväll så det går ju inte!
Ja kke ska sätta mig o läsa en stund eller nåt :) <3

Här är pappas presenter :) <3 
Inte så många... men det är ju fars dag på söndag oxå så... :D

Det är typ jättemånga som jag känner som fyller år i November... :
Erica 4/11
Elina 9/11
Madde 12/11
Pappa 13/11
Petter (brorsan) 18/11
Grattis i för och efterskott till alla er :) <3<3

Nilla<3<3

Inga kommentarer: