torsdag 11 november 2010

Äntligen!! :)

Nu e det bestämt!
Jag och Tessi ska sitta barnvakt först en ggn på lördag och sedan på tisdag :D
ska bli såååå kul! och familjen är helt underbar!
det är två barn som är 4 och 7 och sen en mamma och pappa.
Alla är jättesnälla och barnen är ursöta! :)
vi var där idag och hälsade på och på lördag blir det lixom en "provgång"! :) 
Jag tror det kommer bli jättebra!

Idag har jag och Tessi typ mest pluggat och tagit några bilder.
Sen följde hon mig på dansen och sen hälsade vi på den där familjen :D
Jag tänkte göra en ny header nu så jag uppdaterar om en stund igen och
lägger ut headern antingen idag eller imrn! <3

                                      En underbar dag med världens fiinaste!:
                                                Foto: Jag och Tessi







Nilla<3

Inga kommentarer: