måndag 3 januari 2011

Släkten i Badhallen :D

Som jag sa var jag i Byske igår och idag :D
vi kom dit runt 2tiden igår och då var vi och bada :)
Både Peppe och Görel jobbar på badhuset där, och det va stängt så då va vi där :D
vilken lyx asså, tror vi va runt 16 pers i ett helt badhus.
Det roligaste var att alla vuxna satt i bäbispoolen och prata :D hahha
för Inez och Alice (mina kusinbarn) ville bada där!
Så jag, Emmy och Hilda hade i prencip den stora poolen för oss själva xD
Sen åkte vi hem till dem och åt middag, spelade kort och tittade på Arn :)
Jag o tjejerna va vakna till 2 ungefär o vi hade jätteskoj.
Sen imrse så var det ingen som väckte oss så vi sov till halv tolv :S
Inte ok asså!! ;)
Alla som var i badhuset var: Jag, Emmy, Hilda, Petter, John, Mikael, Mamma, Pappa, Mormor, Peppe, Görel, Tina, Sara, Robin, Inez och Alice :D
Sen till middagen så kom Fanny, Daniel och Peppes mamma och pappa oxå :D
Och till sist var vi 11 st som sov över ;)










Nilla<33

Inga kommentarer: